Property management

Administrarea Proprietatii

Detineti o proprietate imobiliara ?

Prime Estate este aici pentru a va ajuta, preluand grija dvs. de a va ocupa de o proprietate vacanta sau inchiriata. Ne ingrijim si putem gestiona toate nevoiele proprietatii dvs., mai ales daca traiti in strainatate sau calatoriti mult, sau pur si simplu nu aveti timp si energie. Acum puteti avea libertatea de a va concentrata asupra lucrurilor cu adevarat importante in viata dvs.

Echipa Prime Estates este capabila sa furnizeze servicii profesionale, avand o echipa experimentata si dedicata de manageri, reprezentand interesul si nevoile proprietarului. Administram proprietati indiferent de locatie, fie rezidentiale (apartamente, garsoniere, case, vile), fie comerciale (spatii de birouri, magazine, hotel).

Este important sa lucrati cu un manager care este competent atat in inchirierea proprietatii dvs., cat si în gestionarea acesteia.

Am creat 3 tipuri de pachete care sa acopere toate necesitatile proprietarului.

Pachetul de Administrare Proprietate Standard include:

  • Listarea proprietatii dvs. spre inchiriere pe toate site-urile imobiliare majore
  • Selectie atenta a viitorilor dvs. chiriasi
  • Pregatirea contractelor de inchiriere
  • Colectarea si gestionarea garantiei
  • Colectarea chiriei la timp si depozitarea ei in contul proprietarului*
  • Dosarul client si cheile sunt pastrate / depozitate in siguranta
  • Intretinerea unei bune comunicari atat cu proprietarul cat si cu chiriasul
  • Verificarea facturilor de utilitati si asigurarea platii acestora
  • Verificarea periodica a proprietatii
  • Gestionarea solicitarilor de intretinere a proprietatii atat de catre chirias cat si de catre proprietar
  • Contractare furnizori pentru mentenanta
  • Furnizarea de servicii de mentenenta in caz de urgenta*
  • Coordonarea si pregatirea proprietatii intre inchirieri
  • Renovari, inspectii, reparatii, imbunatatirea casei, transferul catre chiriasi*
  • Primirea chiriasului, furnizarea tuturor informatiilor necesare despre proprietate si imprejurimi
  • Gestionarea tuturor detaliilor pentru certificatele de performanta energetica
  • Furnizare situatii financiare lunare
  • Plata facturilor in numele proprietarului (utilitati, taxe, intretinere, asigurari etc.)*
  • Pregatirea declaratiilor fiscale anuale*
  • *Activitati non-standard (taxate la ora)

 Pachetul de Administrare Proprietate Premium include:

  • Listarea proprietatii dvs. spre inchiriere pe toate site-urile imobiliare majore
  • Selectie atenta a viitorilor dvs. chiriasi
  • Pregatirea contractelor de inchiriere
  • Colectarea si gestionarea garantiei
  • Colectarea chiriei la timp si depozitarea ei in contul proprietarului
  • Dosarul client si cheile sunt pastrate / depozitate in siguranta
  • Intreinerea unei bune comunicari atat cu proprietarul cat si cu chiriasul
  • Pastrarea unei chei a proprietatii si intocmirea unui inventar de fiecare data cand apar noi chiriasi
  • Verificarea facturilor de utilitati si asigurarea platii acestora
  • Verificarea periodica a proprietatii
  • Gestionarea solicitariilor de intretinere a proprietatii atat de catre chirias cat si de catre proprietar
  • Contractare furnizori pentru intretinerea periodica
  • Furnizarea de servicii de mentenanta in caz de urgenta
  • Coordonarea si pregatirea proprietatii intre inchirieri
  • Renovari, inspectii, reparatii, imbunatatirea casei, transferul catre chiriasi
  • Primirea chiriasului, furnizarea tuturor informatiilor necesare despre proprietate cat si despre imprejurimi
  • Gestionarea tuturor detaliilor pentru certificatele de performanta energetica
  • Furnizare situatii financiare lunare
  • Plata facturilor cu privire la proprietate in numele proprietarului (utilitati, taxe, intretinere, asigurari etc.)
  • Inspectie gaze si verificarea sistemului electric
  • Pregatirea declaratiilor fiscale anuale
  • Inregistrarea contractului de inchiriere catre autoritatile fiscale
  • Obligatii administrative locale pentru proprietate
  • Reinnoire polita de asigurare a proprietatii
  • Vizite la locatie si activarea incălzirii atunci când proprietatea este vacanta
  • Schimbarea contractelor de utilitati (electricitate, gaz, apa)
  • *Activitati non-standard (taxate la ora)

Pachetul Vacant include:

  • Verificarea periodica a proprietatii
  • Furnizarea de servicii de mentenanta de urgenta*
  • Configurarea tuturor detaliilor pentru certificatele de performanta energetica
  • Coordonarea si pregatirea prorpietatii pentru viitorii chiriasi
  • Renovari, inspectii, reparatii, imbunatatirea casei, transferul proprietatii catre chiriasi*
  • Plata facturilor aferente proprietatii in numele proprietarului (utilitati, impozite, intretinere, asigurari, inspectia gazelor etc.)
  • Vizite la locatie si activarea incălzirii
  • Asigurarea contractelor de utilitati (electricitate, gaz, apa)*
  • Pregatirea declaratiilor fiscale anuale*
  • *Activitati non-standard (taxate la ora)

Ce sunt Orele Non- Standard ? (ONS) 

Activitatile non-standard sunt percepute pe ora - in functie de tipul de proprietate, va vom informa despre acest serviciu (diverse probleme legate de proprietate: financiare, juridice, reparatii, intretinere, inventar de case, contracte de utilitati, asistenta medicala, viza pentru chiriasii straini).

Investitia Dvs.

In functie de specificul proprietatii dvs. ( pretul inchirierii, locatie, profilul de chirias) si Pachetul de Administrare ales, investitia dvs se poate incadra intre 30uro-150E / luna, sau mai mult. Contactati-ne pentru a decide impreuna care este oferta cea mai potivita pentru dvs.

Daca sunteti interesati de o colaborare, va rugam sa ne contactati si suntem bucurosi sa va explicam si sa va oferim mai multe detalii despre activitatea noastra.